maandag 27 september 2010

School

Morgen moet ik weer naar school.
Ik doe een BBL (Beroeps Begeleidende Leerweg) opleiding en daarom hoef ik maar een keer in de week op school te zitten. De rest van de week school is 25 uur stage lopen dus daarvoor hoef ik niet naar school toe. Gelukkig niet, want ik kan me niet meer voorstellen hoe het is om 5 (!) dagen per week elke ochtend op te staan om naar school te gaan. Brrr... 
Anyway, ik moet morgen dus naar school en dat betekend vroeg m'n nest uit om met de fiets naar Alexanderpolder te gaan. Voor alle duidelijkheid, mijn school heeft meer weg van een gevangenis dan van een school. In hetzelfde gebouw zitten ook de mensen van de afdeling bewaking en die lopen verveeld rondjes door het gebouw met hun handen op hun rug. De kantine is al helemaal vreselijk ontworpen. Het hele hoge plafond is bedekt met grote buizen van de ventilatie en er loopt een soort van looprand omheen.

Tot zover mijn school. Morgen zit ik er tot 4 uur me rot te vervelen en dan weer een volle week geen houten bankje onder mijn reet! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten