zaterdag 9 oktober 2010

Fietstocht naar Utrecht 8 - 10 - 2010

Gister ben ik van Rotterdam naar Utrecht gefietst. Omdat ik het 's ochtends moest werken in de winkel kon ik pas om 2 uur echt weg. Snel nog even nieuwe rem-blokjes kopen bij de fietsenmaker en weg was ik. Oorspronkelijk was het idee om naar Woerden te gaan, maar eenmaal in Gouda besloot ik dat het beter was om er dan ook maar meteen een goede uitdaging van te maken. Utrecht dus. Vanaf Gouda loopt er namelijk een hele fijne weg (de N228) naar Oudewater, om via Montfoort weer bij de Meern uit te komen. Het was wel moeilijk om in Utrecht zelf te komen, want daar voor ligt een grote snelweg-ring. Even puzzelen en toen kon ik via Nieuwegein in Utrecht komen. Daar aangekomen een fotootje gemaakt van HoogCatherijne en flesjes water gehaald bij de AH-to-go. Vlug mijn flessen vullen en snel weer op de fiets. De hele weg er naar toe was er wind tegen dus op de terugweg ging het veel sneller met de wind in de rug. Het was 6 uur toen ik weg ging en om half negen was ik weer in Capelle en op dus op tijd voor de wedstrijd Nederland - MoldaviĆ«. 
Voor iedereen die van plan is om ook eens naar Utrecht te fietsen het volgende: Bij Oudewater is een tankstationnetje met een bankje en een W.C. en daar kan je dus even "bijtanken".
Binnenkort ga ik een fietstocht maken naar Amsterdam

Groetjes, Ischa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten